Monday, August 18, 2008

From Austria to Svångemåla !

4 comments:

Anonymous said...

????????????????????????

Bear said...

Seed from Austria, flower in Svångemåla!

Anonymous said...

Hej Björn,
Jag har njutit av dina fantastiska bilder. Älgarna, särskilt, men räven är ju bara darling. Vilken lycka att du kan fånga rikedomen på ditt lilla ställe på jorden med sinnena men också med kameran. Du lever verkligen i två extremer-Wien och Svångemåla. Lite av den tjusningen upplever jag genom att växla mellan Göreborg och Madesjö. Fast jag har upptäckt att jag ser mer djur och natur i Göteborg, där jag älskar att ströva i Slottsskogen. Have a nice one! Lena A

Bear said...

Tack Lena. Jag blir verkligt glad när någon tycker om mina bilder och dessutom låter mig veta det här i bloggen. Have a lot of them !